…Gaudeamus !

Un mic miracol ce a avut loc pe data de 21 Noiembrie , la Romexpo.

Mi-am vazut Geamana – pe Alina ! Intotdeauna e o placere sa o vad!

Am cumparat un morman de carti, majoritatea scrise de autori romani din care doar pe doi sau trei i-am citit : Oana Arion, Simona Stoica si Laura Nureldin.

Am reusit sa vin acasa si cu autografe, nu doar cu dureri de picioare si umăr…

O alta bucurie a acestei zile a fost faptul ca m-am vazut cu niste suflete dragi: o parte din echipa de la Literatura pe tocuri , care au putut veni la capitala. Chiar daca ne stiam din mediul virtual de ceva vreme, sa ne cunoaștem face-to-face e altceva!

Aaaa, in sfarsit am reusit sa gasesc  Kit Black de Monica Ramirez! O căutam de ceva vreme…

Si , ca sa închei acest articol, nu pot decat sa spun ca… Va doresc , lecturi placute!

2 thoughts on “…Gaudeamus !

Leave a Reply

