Cu prietenie… eu!

111_110351171_1068444746598195_3701834181110886653_n

Dupa o noapte de somn odihnitor, vine acel momnet când … suna ceasul, fir-ar el sa fie!!!! E ora de trezire, stim cu toate. Dar ce cald si imbietor e patul…

Cafea… plec in cautarea ei si pana se face, pazesc filtrul ca pe Sfantul Graal! asta in timp ce inhalez mirosul cafelei, cu cana langa mine. Dupa ce beau aceasta licoare a zeilor, pot spune ca ma trezesc si pot incepe ziua.

Dupa alergatura de dimineata si treburile zilnice — calvarul de zi cu zi 🙂 — trecem la lucruri importante: ce sa mai fac azi?

Da, stiu! Intrebare existentiala. Pentru unii. Pentru mine, o adevarata nebuloasa in care cu greu deslusesc raspunsul. Am terminat de citit o carte. Nimic nou nici aici, multi dintre voi citesc si termina carti in fiecare zi; întrebarea adevarata abia acum vine:

Eu ce citesc???

Din mormanul de carti al carei fericita posesoare sunt si care, la propriu, mai are putin si se darama pe mine, trebuie sa aleg una. Dar care? Si cum sa ma pui pe mine sa o aleg? Toate ma ispitesc si ma tenteaza… doar de ce sa le fi cumparat? Ei bine, inchid ochii si merg la ghici, vedem ce iese! Se pare ca iau o carte pe care am primit-o de curând cadou… nah, mai primesc si cadouri pentru ca imi place sa vorbesc!!!

Si ziua merge inainte. E abia la jumatate…pana diseara e vreme lunga…

Discutii si rasete cu fetele mele, fie pe grup fie la telefon… unde debitam tot felul de chestii… hai sa va spun una!

( P.S.  Fetelor, nu dau din casa, doar ma laud!)

Mai deunazi, una din fete m-a rugat sa scriu ceva la cafeaua de dimineata si asta nu oricum, ci ca multumire si recunostinta pentru faptul ca, in doi ani am ajuns sa devenim din simpli oameni de pe net– total necunoscuti– prietene!

Prietenia inseamna sa scoti in evidenta pozitivul când totul pare negativ ( ce-mi place cum suna!) … sa fii acceptat pentru ceea ce esti – o zapacita care nu totdeauna isi masoara cuvintele; …sa fii capabil sa reiei totul de unde-a ramas , e cel mai dificil lucru pe care l-as face, deoarece e mai greu sa recunosc când gresesc ,bine… o fac, dar rar ii si spun persoanei careia i-am gresit, ci mai mult din gesturi iti dai seama; sa impartasesti; sa vorbesti; sa razi! Pe astea ultimile, le fac la mare arta! In hohote, si de multe ori sunt atentionata sa mai tac sa poata spune si alta ceva…

Prietenie este ceea ce avem noi, iar pentru prietenele mele sunt recunoscatoare.

Ca ma suporta, iarta si incurajeaza atunci când am nevoie… dar si ca-mi dau proverbialul sut in fund când trebuie sa revin cu picioarele pe pamant. Multumesc fetelor! Va stiti voi care sunteti, nu-i asa?  Va pup si va iubesc!

Si acum sa revenim la carti. Mai bine zis, la cartea pe care am ales-o din muntele personal.

‘Ugly Love’ de Colleen Hoover! Multumesc fetelor de la Literatura pe tocuri pentru ea. A fost simplu de castigat . Asa cum am spus, imi place sa vorbesc despre carti, chiar mult, asa ca, premiul pentru comentatori premiati s-a potrivit cu mine.. manusa!

Despre carte am auzit multe: bune si rele. Asta mi-a starnit curiozitatea!

Acum va las, ca fug la citit!

 

12 thoughts on “Cu prietenie… eu!

  1. Prietene de “nebuneala ” ! Mormanul acela te va da gata intr-o zi! Imediat de cum ai scris : carte primita …gandul mi-a fugit la Ugly Love! Da da da! Si sa vezi ce te va enerva personajul masculin! Lectura placuta iubita!

    Liked by 1 person

  2. Ma bucur ca suntem prietene si ca ceva inceput in mediul virtual a continuat asa frumos!Am descoperit prietene adevarate ce iti sunt alaturi oricand,doar sa le spui ca ai nevoie de ele.
    Va pup fetelor! :*

    Liked by 1 person

Leave a Reply

