Regii timpului de Laura Nureldin

26195856

 

Regii timpului de Laura Nureldin , apărută la editura Herg Benet în colecția Carțile Arven, anul acesta.
Ce m-a făcut curioasă în privința  acestei cărți? Ei bine, nu autoarea, așa cum v-ați fi așteptat! Nici macar nu știam că este prezentatoare tv…asta mi-a spus-o soțul!  Dar am o scuză: eu citesc cărți nu mă uit la știri.
Prezentarea de pe coperta din spate a fost cea care m-a facut curioasă. Din momentul în care am auzit de călătorii în timp, de Persia antică și de regele Xerxes-cel mai renumit rege al perșilor– m-am gândit că trebuie să fie o carte interesantă. Și am avut dreptate!

Cu dialoguri efervescente și haioase, ironii subtile și personaje captivante, cartea aceasta a reușit să mă convingă încă de la primele pagini!

Mora, eroina noastra, este profesor de dicție la Hollywood . Cel care o trimite în timp, este prietenul ei cel mai bun, Alex.
Xerxes, deși un rege temul și cunoscut ca fiind destul de crud, se adaptează neașteptat de ușor la lumea Los Angeles-ului modern, reușind să facă față multor schimbări față de lumea antică.

Și începe aventura!!!
Mora îl salvează de la a fi otrăvit, ba chiar ajunge să fie de acord să se căsătorească cu el ” doar pe hârtie”, și asta după ce este răpită din plină stradă!
Ceea ce vă poate convinge să citiți această carte, sunt gândurile Morei :
” Dacă  mi-ar fi spus cineva că un rege superb mă va cere de nevastă, iar eu aproape că voi spune nu, aș fi  zis că e nebun. Pe de altă parte, nu tu inel, nu tu îngenuncheat frumos și, peste toate astea, promisiunea de a fi repudiată — halal cerere în căsătorie !”

Sau , și mai amuzantă este scena în care , întorși din Persia antică,  Mora îi dă vestea cea mare lui Alex.
” Ne căsătorim .”
” – Ei , nu mai fi așa surprins . Trebuia să mă așez și eu la casa mea cândva, nu? Stii bine cât m-a bătut mama la cap să-mi găsesc soț. De ce n-aș putea fi un rege? Xerică, aici de față, m-a cerut. E adevărat, e cam temperamental și alungă nevestele ca pe țânțari, dar , na… Nu te bucuri pentru mine?”

Aceste citate sunt cele care fac această carte , una de neuitat. Cartea nu o poți lăsa din mână, te asigur! Te trezești captiv împreună cu personajele, ba în LA-ul modern, ba în Persia antică… Și asta fără a mai vorbi de comploturi puse la cale de unii, dejucate de alții ; de povestea de dragoste sau de zâmbetul pe care-l ai pe chip la final…

M-a surprins plăcut cartea . Multe felicitări autoarei!
O carte căreia îi acord nota 10! Îmbină situațiile amuzante cu cele sub tensiune atât de bine, personajele atent structurate, și povestea romantică…toate acestea o recomandă pentru o lectură de weekend pe care nu o veți regreta.
Sper ca Laura să continue să scrie și pe viitor. Eu mă declar un fan al ei!

.

17 thoughts on “Regii timpului de Laura Nureldin

Leave a Reply

