Grey de E L James

927596

 

Cincizeci de Umbre ale lui Grey versiunea lui Christian!!!

O veste care m-a bucurat enorm. Seria 50 Shades am citit-o cu plăcere, dar ceea ce mi-am dorit eu cu adevărat, a fost să-l cunosc mai bine pe Christian! Ei bine, sper ca autoarea să-mi facă pe plac în această privință!

” Confesiunea sinceră a lui Christian Grey îi conferă celebrei povești o notă masculină , pasională și mult mai sexy. Ana, așa cum o vede Christian, e seducătoare , inteligentă și plină de erotism. Mai realist și mai picant decât tot ce a scris E L James înainte. Grey a meritat așteptarea . Le dă celor trei volume anterioare o Savoare bine-meritată.”– DAILY EXPRESS

Să sper că așa va fi!!! Știu că bărbații în general, gândesc , văd și  simt lucrurile puțin mai diferit decât femeile…
O cunoaște, dupa cum bine știm, în timpul unui interviu și ceea ce-l uimește este că pur și simplu îl fierbe la foc mocnit…nu-i poate interpreta și cataloga reacțiile , și ceea ce-l nedumerește încă și mai tare este că o dorește și nu poate să și-o scoată din minte chiar și la două săptămâni după ce a cunoscut-o , lucru foarte neobișnuit pentru el!!!
Deși nu o vrea ca pe o iubită, face ce face și o tot caută… Hmmmm, asta oare ce o fi?

Nici Christian nu știe decât că o dorește și că se simte bine în compania ei.
O duce la el acasă…dar, în timp ce zboară cu Charlie Tango, își dă seama că lui îi place să zboare noaptea. De ce? Simplu: întunericul îl face să se simtă confortabil, și zborul să se simtă în siguranță. Ciudat pentru noi, normal pentru el!
Și toate gândurile ce ne sunt dezvăluite …și credeți -mă! Nu sunt cele mai liniștite, are omul ăsta un bagaj de cunoștințe în domeniul jocurilor de așternut …de nu îți vine să crezi!!!

Dar oare Anastasia e de acord cu ceea ce-i propune? Răspunsul îl știm cu toții! Dar ce simte Christian în legătură cu toate astea? Asta este ceea ce aflăm…
Urmează momentul tragi-comic al cărții!!!
La el acasă, îi arată Anastasiei camera de joacă. Apoi discută cu ea despre contractul Dominator – Supusă pe care își dorește ca ea să-l semneze… Și are șocul vieții lui: Anastasia este virgină!
Ceea ce lui nici prin cap nu-i trecuse că ar fi posibil ! Era convins că este timidă, nicidecum inocentă!
Se simte puțin vinovat de șocul vizual pe care i l-a provocat arătându-i camera lui de joacă, totuși, fiind conștient că încă o dorește enorm. Ba chiar se bucură că va fi primul bărbat din viața ei! (Tipic pentru bărbați, nu?)
Se discută termenii contractuali și observăm frământările și dorințele lui Grey — toate cu Anastasia în plan principal.

Dar , nici măcar pentru o clipă, nu ia în calcul sentimentele lui pentru ea, care– pentru mine ca cititor– sunt evidente!

Accepta să devină supusa lui– în principiu — pune limite și încă nu semnează un contract…ceea ce el nu a mai ingăduit până acum!
Îi cunoaște familia lui Christian, un eveniment major pentru o supusă…

Partea faină este, să văd cât de mult e dispus Christian să cedeze numai să o aibă pe Anastasia . Dacă nu-i o dovadă că ține la ea, nu știu ce să mai zic ca e!
Gândurile lui despre ea sunt edificatoare!!! Iar cea mai incredibilă schimbare în comportamentul lui este că doarme cu ea, ceva ce nu a mai făcut cu nici una din femeile lui anterioare.
Dar, faptul că-i face concesii Anastasiei , mă face să-mi doresc mai mult! Să discute despre mama lui naturală și despre perioada cât a trăit alături de ea…

Dar, ca in fiecare carte bună, vine și momentul dezastrului!

Dar, trebuie să recunoaștem că vine ca urmare a cererii Anastasiei , iar el e conștient că totul o ia la vale după ce îi arată cât de rău poate fi el, găsind plăcere în suferința ei. Și cel mai rău e când Anastasia îi spune că-l iubește!! Iar el e pur și simplu îngrozit ! E conștient, deși îl doare, că cel mai bine ar fi ca ea să iasă din viața lui.
Ceea ce, după cum știm, se întâmplă!
Ce nu știm este suferința lui, faptul că se întorc coșmarurile și că nu mai știe să-și trăiască viața fără ea!

Îmi doresc să citesc mai mult…să aflu întreaga poveste așa cum a trăit-o el, așa că până atunci, mă bucur de ceea ce am aflat despre Christian până acum!
Sper, și vouă să vă placă!

Mai sper și că autoarea are de gând să scrie toată povestea și din punctul de vedere al lui Christian!

Nota mea pentru carte este 10!

.

9 thoughts on “Grey de E L James

  1. Am citit recenzia cu zambetul pe buze. Si am impresia ca versiunea lui este mai captivanta. Asta am constatat dupa ce am citit cele scrise de tine. Doar stii ca nici acum nu am reusit sa citesc trilogia sau versiunea luiChristian. Ce astept? Nici eu nu stiu. Sa-mi fie teama ca va arde totul in jur pe timpul lecturii? 😛 Felicitari pentru recenzie!

    Liked by 1 person

  2. Eu am primele 3 volume iar pe acesta nu l-am luat. Astept sa le citesc pentru ca mi-a placut filmul. Totusi, cartea ramae carte si sunt sigura ca este mult mai buna decat ecranizarea.
    Se vede ca ti-a placut cartea 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

