Dacă…

image

E noapte iar…nu doar pe cer… În suflet s-a lăsat, cu dor, cu suferință…

Te-ai dus, din viața mea și nu pot spune că regret. Dar sufletul a suferit, a fost distrus.

Dacă m-ai fi privit cu atenție, m-ai fi cunoscut cu mult mai bine. Dacă te-ai fi uitat în ochii mei, cu siguranță mi-ai fi aflat tainele sufletului… dar nu ai vrut, ori n-ai putut…sau n-ai știut…

Acum, e prea târziu. Mult prea târziu să mai încerci ceva. S-a lăsat noaptea peste imaginea ta. Amintirea s-a risipit în vânt. Și s-a împrăștiat…. Acum, aștept … Ce aștept?

Să iasă soarele din nou. Să merg mai departe. Să nu mă mai doară că am avut încredere în tine. Poate cu mult mai multă decât ai fi meritat.

Dacă nu te-aș fi cunoscut, nu aș fi învățat ce este durerea, care-mi face inima fărâme; aș fi fost fericită cu neștiința. Acum nu mai pot face asta….Pot doar să fac în așa fel încât să te trec la capitolul experiență de viață…

E noapte nu doar pe cer, in suflet s-a lăsat; cu gri, cu negru, cu amar…. Fiecare clipă consumă sentimente, nevoi, dorințe…și noapte-i lungă. Dar lupta continuă, te roade pe interior până ai senzația că te va consuma în întregime.

Dar, ușor ușor, cu timpul; asemeni vălătucilor de ceață care se ridică la apariția soarelui, observi că nu mai este atât de rău. Parcă povara nu mai e atât de grea….

Iar într-o bună dimineață ma trezesc, și constat cu mirare, că ai dispărut, că absența ta nu mă mai doare!

Leave a Reply

