LIEBSTER AWARD NOMINATION!!!

image

Mulțumesc Delia V. de la The Sagittarius Book Blog pentru nominalizare! Este prima de acest gen pe care o primesc, sper sa ma descurc onorabil! Deși recunosc, nu mă descurc cu taggul… Adică nu știu să dau tag unui blog de pe telefonul meu….

Pașii de urmat dacă ai fost nominalizat:

— Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul!

— Listează regulile în postarea ta.

— Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.

— Răspunde celor 10 întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.

— Scrie 10 lucruri random pentru tine!

— Nominalizează 5-11 bloguri și informează-le că au fost nominalizate.

— Asigură blogurile pe care le-ai nominalizat cu 10 întrebări.

Zece lucruri random despre mine:

  1. Nu-mi place să mi se spună ce să citesc.
  2. Îmi plac telenovelele de epocă.
  3. Cred în dragostea până la adânci bătrâneți.
  4. Îmi place să vorbesc la telefon 🙂
  5. Îmi place să cred că există ființe supranaturale.
  6. Dacă intru într-o librărie, sigur nu ies cu mâna goală!
  7. Îmi plac plimbările în aer liber.
  8. Când citesc am întotdeauna lângă mine o cafea!
  9. Rar port rochii.
  10. Îmi place muzica clasică.                                         Întrebările mele primite de la Delia V. sunt:                                           1. Alege un citat care te reprezintă:                                              “A fi sau a nu fi…” — W. Shakespeare.                                          2. Ai urât vreodată un personaj ficțional?                                                  Da, cu siguranță am făcut-o. Vă întrebați despre cine este vorba? Ei bine, despre Dl. Snow din Jocurile foamei.                                    3. Ai vreun personaj model, cu care vrei să semeni la un moment dat? Sau un autor model?                                                     Îmi plac multe dintre calitățile personajelor din cărțile citite dar nu am un model clar. Îmi place să fiu eu însămi!                                      4. Cu ce autori ai vrea să poți sta de vorbă?                                                    În primul rând cu Jane Austen! Apoi, Alexandre Dumas!                     5. Care este cel mai înspăimântător personaj ficțional pe care îl cunoști?                                  Nu știu ce să răspund la această întrebare… Încă nu l-am întâlnit.      6. Există vreo carte care ți-a schimbat complet percepția asupra lumii?                                         Da, există o carte care mi-a schimbat unele păreri despre lume… Contele de Monte Cristo de Dumas. Citită în adolescență, clar m-a impresionat!                            7. Ai gusturi asemănătoare în filme și cărți? Dacă nu, care sunt deosebirile?                                       În general da. Dar singura de menționat ca deosebire ar fi că, deși nu citesc thrillere și polițiste, la filmele de acest gen mă uit cu plăcere!                                    8. Science fiction, horror sau fantasy?                                             În mod sigur fantasy!!!                   9. În ce tărâm magic ți-ar place să trăiești?                                         Nu m-am gândit până acum…. Am de ales între elfi, zâne și vampiri….ceea ce este o alegere grea pentru mine….                         10. Care sunt autorii care ți-au marcat adolescența?                       Dumas, Alexandru Vlahuță, Jules Verne, Alexandru Mitru, Dimitrie Bolintineanu, Jane Austen. Tot în adolescență am descoperit-o pe Amanda Quick și pe Sandra Brown 🙂 , de la ele am învățat că există și prințul meu pe cal alb!!!                                             Întrebările mele sunt:                            1) Care este personajul de carte preferat?                                                 2) Cum ai ajuns să-ți faci un blog?                                                          3) Ce te motivează să mergi mai departe?                                                    4) Dragoste, fantasy sau desene animate?                                                5) Dacă ai scrie o carte, despre ce ar fi?                                                       6) Când a fost ultima dată când ai plâns în timpul lecturării unei cărți?                                                        7) Cum s-ar numi povestea vieții tale?                                                           8) Spune-mi 5 cărți pe care crezi că fiecare cititor ar trebui să le citească?                                                  9) Dacă ar fi să trăiești într-un alt  timp, care ar fi acesta?                           10) Ce-ți dorești pentru viitor?     Și acum, cui să dau eu tagul mai departe????? Să vedem….                    A: Prefața de carte.                                B:  Delicatese Literare.                            C: Bookysme.                                          D: Illusion Street.                                    E: World of Books Web.
9 thoughts on “LIEBSTER AWARD NOMINATION!!!

  1. Pingback: Eu, eu, eu, eu…eu – Illusion's Street

  2. Pingback: Liebster Award Nomination! #2 – Praf de stele

Leave a Reply

