La tine

img_0392

Totul pare perfect.

Dacă perfecțiunea poate fi atinsă de o persoană. Dacă tot ce simt este real și trainic.

Așa gândeam atunci. Acum? Acum nu mai sunt atât de naivă, ori poate a avut grijă viața să îmi ofere câteva lecții mai dure, pe care nu le-am uitat niciodată… Nu știu!

Ce știu cu adevărat este că, la tine, mă mai gândesc din când în când. Ai dispărut din viața mea cu pași repezi, năvalnic, așa cum ai apărut; așa cum a fost sentimentul care a existat între noi la început. Nu degeaba se spune că dragostea e oarbă…

A fost atracție, a fost senzație și dor nebun, a fost iubire? La mine da!

La tine?

A fost fuior de Ceață destrămată la prima sclipire de soare, a fost trecător…a fost o ploaie de vară, năvalnică, dar care niciodată nu durează mult.

Au rămas în urma ta lecțiile vieții; durerea simțită când ai dispărut…

când mă gândesc acum la tine, nu îți mai rețin nici măcar chipul. S-a risipit în vânt, a rămas pierdut în negura timpului…fir de nisip pierdut în clepsidra amintirilor.

Amintirea a rămas unica opțiune pentru tine, un zâmbet trist când mă gândesc cum ar fi fost…

4 thoughts on “La tine

Leave a Reply

