Vacanța!

Vară, căldură, soare… vacanță, într-un cuvânt!

Parcă nimănui nu îi mai stă mintea la nimic decât la relaxare, la odihnă. Toată lumea vrea la plajă, în țară sau peste hotare, nu contează atâta timp cât este nisip, mare și mult soare!

Azi mă gândeam că la un moment dat, pe timpul verii, mi-aș dori să ajung și la mare, la soare; dar tot muntele rămâne preferatul meu. Muntele, unde oricât ar fi de cald, tot nu se simte la fel, unde seara este mai răcoare, unde ai aer să respiri.

Vacanța asta mi-am propus că citesc câteva cărți pe care în timpul anului le-am tot evitat… sper să și reușesc.

Voi ce planuri de vacanță aveți? Pe unde ați vrea să mergeți? Care este vacanța voastră de vis?

 

9 thoughts on “Vacanța!

  1. Si eu tot la munte imi doresc sa ajung. Vacanta de vis cred ca ar fi la Praid (jud. Harghita) unde au cel mai mare bazin cu apa sarata din Europa, daca nu ma insel. Acolo pot combina si munte cu plaja si cu salina Praid. Sa dea Dumnezeu sa ajungem pe unde ne dorim! Vacanta placuta!

    Liked by 2 people

  2. Eu am câteva planuri făcute dinainte: vreau să merg la mare vreo 3 zile la începutul lui iulie, împreună cu o colegă și apoi mai merg într-o tabără de vară în Anglia două săptămâni. În rest, cred că am să stau cuminte acasă și am să citesc cărți. Poate mai ajung la mare de abia pe la începutul lui septembrie, dar asta mai trebuie să văd 🙂

    Liked by 2 people

Leave a Reply

