Bulgaria de la Ruse la Kulata…

De la ultima călătorie în care am traversat Bulgaria, asta se întâmpla acum trei ani, această țară a reușit să se schimbe surprinzător de mult. În bine!

în primul rând, autostrăzile: toată țara are, nu ca la noi… Plus că drumurile nu au gropile noastre. Și un alt bonus, nu s-au făcut defrișări masive ca la noi. Pentru acest lucru merită apreciați. Pe unde priveam vedeam copaci și verdeața… natura în toată splendoarea ei! Am observat că s-au făcut tuneluri pentru autostradă, tocmai pentru a nu strica natura.

Iar în prag de seară, natura este minunată!

O țară frumoasă, în dezvoltare, care are potențial. Sunt multe lucruri care m-au impresionat la Bulgaria și cu siguranță îmi doresc să o vizitez mai în amănunt!

Am străbătut Bulgaria în aproximativ 6 ore… România nu reușeam, de asta sunt convinsă! Restricțiile de viteză nu sunt așa multe ca la noi, nu treci prin fiecare localitate și sat ieșit în cale- avantajul autostrăzii, clar!

Am avut parte de o experiență deosebită!

 

2 thoughts on “Bulgaria de la Ruse la Kulata…

Leave a Reply

