#NuSuntNormală de Cătălina Pană

Titlul: #NuSuntNormală

Autoare: Cătălina Pană

Editura: Petale Scrise

Anul apariției: 2024

Număr de pagini: 214

„Dacă ați deschis cartea și ați auzit deja râsete – nu voci, Doamne ferește! -, aflați că ăsta nu e film. Ar putea fi, totuși, o comedie cu proști, cu mine în rolul principal. Am ajuns într-un punct al vieții în care nesuferitul de Murphy vrea neapărat să îmi demonstreze că legile lui sunt universal valabile. Adică, cine naiba s-ar fi gândit că poți găsi liniștea absolută în mijlocul unei furtuni?

Am auzit că la 30 de ani ești deja matur și responsabil, dar eu sunt mai frustrată decât o căpușă agățată de un cadavru. Fir-ar! Asta n-a sunat bine deloc! Fix ce ziceam! Praf!
Recunosc, uneori par mai împrăștiată decât umplutura de ștrudel și am prostul obicei de a lăsa multe lucruri nespuse, doar pentru a păstra pacea, deși sunt mereu la cinci respirații distanță de a sări la gâtul cuiva.

Când am hotărât să-mi spun povestea, mi-am dat seama că este o idee proastă, dar am decis că îmi plac ideile proaste – se potrivesc de minune cu hohotele de pe fundal. Stați liniștiți, nu-i încă nevoie de o internare la nebuni, e doar Universul care se amuză pe seama mea.

Ce voiam să zic… citiți, zâmbiți, dați mai departe și dacă circumstanțe diverse v-au adus în situația mea, nu disperați, doar așteptați furtuna perfectă.
Cu drag,

Afina Mechia

Noua carte a autoarei Cătălina Pană doar ce a apărut, iar la Bookfest am cumpărat-o fără să stau pe gânduri.
Pot spune că coperta mi-a dat o stare de bine și mi-a adus zâmbetul pe buze instantaneu! culori vibrante, un zâmbet frumos iar titlul – cine să-i poată rezista acestei provocări?

A te afla în mintea Afinei este o întreagă experiență, inedită, deoarece tânăra este un amalgam de gânduri care îi trec prin minte cu viteza luminii. Parcă te afli într-un montagne-rousse, iar atunci când lași cartea din mână ai senzația că ai fost martora unui episod de ADHD.
„Până și gândurile mi se bâlbâie incoerente.”

Afina, dragă, dacă tu ai această senzație, eu ce să mai zic?!
O tânără care-ți intră la sufer! Sinceră, ușor ironică, tupeistă, cu un suflet mare!
O lectură pe care nu prea o poți lăsa din mână, decât dacă e 12 noaptea și ești nevoită deoarece mâine trebuie să te trezești la 6:20 …

Dar, #NuSuntNormală este o carte care poate avea în rolul principal pe orice cititoare.
Autoarea Cătălina Pană reușește să transpună ceva din vibe-ul ei în carte. Bravo, ai reușit să mă faci să râd cu lacrimi!
Se pare că Afina are parte de gafe după gafe, una mai amuzantă decât cealaltă, dar care stârnesc în sufletul tinerei o adevărată furtună pe cale să se dezlănțuie!
Dacă până acum nu am reușit să vă stârnesc curiozitatea, pot să vă spun că Afina este o mamă singură, cu trei slujbe, care face toate eforturile necesare pentru a-i putea oferii fiicei sale tot ceea ce are nevoie.
Dar, asta nu este totul. Sunt multe informații pe care vă invit să le descoperiți citind acest ultim roman al autoarei, apărut de curând!
O lectură ce te ține captivă între filele sale, dornică să descoperi prin ce alte belele mai intră Afina, cum se descurcă să le facă față, dar și intrigați de direcția spre care duce povestea ei.
O poveste alertă, care degajă energie și umor, dar care ne oferă și câteva lecții de viață prețioase.
Da, la prima vedere, #NuSuntNormală poate fi catalogată drept o poveste ușoară, care reușește să te relaxeze, dar este cu mult mai mult decât atât. Este o carte despre maturizare, despre cum să faci față propriilor decizii și consecințelor acestora.
Sebastian Furtună este un bărbat misterios, sigur de el, cu un trecut destul de complex, care se simte atras de Afina.
Felul în care cei doi dansează pe muchia fină dintre prietenie și atracție este pur și simplu un adevărat spectacol. Te încântă, îți aduce zâmbetul pe buze.
Emoțiile tinerei sunt asemeni unui vulcan. Nu este sigură pe ea, consideră că femeia Afina a dispărut cumva în momentul în care a devenit mamă, nefiind sigură că mai poate să o scoată la suprafață.
#NuSuntNormală este o lecție de viață! Un roman despre curajul de a da piept cu viața și de a face față încercărilor la care te supune.
O poveste despre viața unei femei încercate, care și-a asumat riscul de a merge contra curentului, de a crește singură un copil, de a se lupta pentru tot ce are.
Știți ce am constatat citind acest roman?
Că viața unei femei nu este ușoară, mai ales când crește singură un copil, dar curajul și puterea de care are nevoie pentru a face față provocărilor o fac să răzbată!
Afina se dovedește a fi un personaj absolut fascinant, capabilă de orice pentru copilul ei. O tânără care oferă o lecție de viață, povestea ei având puterea de a deveni un model!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.