La înălțime de Liz Tomforde

Titlul original: Mile High

Autoare: Liz Tomforde

Editura: Litera

Traducerea: Elena Macoviciuc

Anul apariției: 2024

Număr de pagini: 512

„ZANDERS. Hocheiul din Chicago nu este complet fără mine – sunt jucătorul preferat al tuturor, dar și personajul negativ urât de toată lumea. Îmi cunosc rolul și îl joc bine. De fapt, îmi place să-mi petrec cea mai mare parte a timpului de joc în careul de penalizare înainte de a părăsi arena cu altă fată în fiecare seară. Ceea ce nu îmi place este noua însoțitoare de bord din avionul privat al echipei noastre. Ea lucrează pentru mine, nu invers. Dar îi voi aminti asta de fiecare dată și sunt sigur că până la sfârșitul sezonului va dori să renunțe la slujbă. Totuși, cu fiecare zbor devin tot mai confuz și nu-mi dau seama dacă apelez la serviciile ei pentru a-i testa limitele sau dacă este mai mult decât atât. STEVIE. Sunt stewardesă de mulți ani. Am crezut că le-am văzut pe toate, dar când noul meu loc de muncă mă duce la bordul unui avion privat, unde trebuie să lucrez pentru cea mai egoistă și îngâmfată vedetă din NHL, încep să văd altfel lucrurile. Inclusiv promisiunea pe care mi-am făcut-o de a nu mai avea niciodată o legătură amoroasă cu un sportiv, oricât de tentant ar fi acest lucru. Evan Zanders este dur, direct și mult prea atrăgător pentru binele lui, dar și al meu. Își iubește falsa imagine creată pentru public, iar eu urăsc totul la es. Totul, dar nu și pe el, cel adevărat.”

O să încep prin a spune că neavând cont de Tik Tok, mă lasă complet rece faptul că această carte este sau nu senzație pe acea platformă.
Am citit, în schimb, vreo două sau trei impresii despre carte, ale unor persoane în care am încredere, astfel că am decis să o citesc și eu. Pe scurt, mi-a plăcut.
O lectură incitantă, care, pe lângă faptul că ne introduce în lumea hocheiului profesionist, ne oferă nu doar momente amuzante, atracție și sex.
Am avut parte de o lectură ce m-a prins în mreje chiar de la început, mi-au plăcut personajele atent construite ce par reale, cu propriile lor experiențe de viață care le-au oferit o experiență de viață profundă.
Evan Zanders la o primă vedere, pare a fi un tânăr sportiv profesionist realizat, care urmărește numai distracția, în fiecare oraș în care are un meci îl așteaptă de fiecare dată o altă femeie. Dar, pe măsură ce autoarea ne permite să-l cunoaștem mai bine, descoperim un bărbat care își menține un cerc de prieteni apropiați, care-l cunosc cu adevărat.
Stevie Shay, o tânără stewardesă nou angajată, care se bucură că face parte din echipajul de bord al avionului privat al echipei de hochei, drăguță și amuzantă, care pare a nu lăsa pe nimeni să îi spună ce are de făcut.
La înălțime ne oferă o lecție de viață, un sfat: de a nu-i judeca pe cei din jur după aparențe.
O lectură alertă, care ne poartă printre emoțiile fiecăruia dintre personaje, ce ne oferă ocazia de a le cunoaște cu adevărat și de a descoperi cele mai profude gânduri ale acestora.
Am observat pe măsură ce citeam că autoarea are obiceiul de a alterna momentele intense cu cele pline de umor, reușind astfel să facă cititorul din ce în ce mai curios în privința acțiunii.
Stevie și Zanders, după săptămâni întregi de tachinare și înțepături fine, cedează atracției intense dintre ei, iar la finalul unei imtâlniri fierbinți, tânăra mă surprinde din nou: când toate suratele ei ar fi încercat să se cuibărească lângă bărbat, aceasta pleacă, ținându-se de promisiunea făcută, că va fi doar o aventură de-o noapte.
Ceea ce a urmat este o scenă plină de umor, care stârnește hohote de râs, pe care vă las să o descoperiți.
Pe măsură ce Stevie și Zanders se cunosc, observăm prietenia care se naște între ei. Spre exemplu, când Zanders a fost alături de ea când plângea că a murit un câine de la adăpostul unde face voluntariat; ori Stevie care reușește să-l liniștească în ziua de Crăciun după o discuție intensă cu tatăl său.
Mai mult, cei doi ajung să-și împărtășească lucruri intime, dureri legate de modul în care părinții lor îi tratează… Stevie este genul de eroină care-și descoperă puterea și curajul pe parcurs.

Astfel realizăm că atât Zanders cât și Stevie sunt cele mai puternice persoane, care au avut curajul să meargă mai departe în ciuda nesiguranțelor care încă își mai fac apariția în unele momente stresante ale vieților lor.
Stevie a trecut peste reproșurile constante ale mamei sale în privința felului în care arată și se îmbracă, apoi peste faptul că fostul ei iubit nu a considerat-o niciodată o prioritate…

Da, a rămas cu neîncrederea în ea însăși, cu sechele, dar felul în care Zanders se poartă cu ea este pur și simplu adorabil. Este suportul ei moral, care mereu o încurajează!
Autoarea Liz Tomforde a reușit să mă impresioneze cu această poveste profundă, emoționantă și care ne pune față în față cu probleme cu care nici un adolescent nu ar trebui să se confrunte.
Am admirat tăria lui Zanders, felul în care viața lui privată și cea publică subt total diferite. Cum reușește să le mențină separate. Dar, cel pe care l-am descoperit când au căzut toate măștile, acel Zanders a foat bărbatul pe care l-am adorat: atent, care nu se teme să-și arate adevărata față și latura sensibilă, dar nici să își destăinuie propriile traume.
O lectură de neratat!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.