Campania de susținere a bloggerilor — Thecon

Campania de susținere a bloggerilor
Thecon

Acum vreo săptămână, poate și mai bine, am citit un articol pe Rândurile Evei care m-a făcut curioasă. Mulțumesc Eva!

Un articol care mi-a deschis un drum către ceva ce nici măcar nu știam că îmi doresc… Campania de susținere a bloggerilor m-a intrigat. Și să fim serioși: cine nu își dorește un logo profesional pentru blogul său?!

Accesând link-ul Evei, am ajuns pe site-ul celor de la Thecon unde cu doar câteva apăsări de taste mi-am înscris blogul. Eram curioasă să văd ce se va întâmpla.

Printre serviciile pe care le oferă Thecon bloggerilor, se numără design grafic, web development și optimizare SEO. Suna foarte bine dar pe mine mă interesa un logo și alte câteva detalii despre optimizarea SEO. Am avut de așteptat câteva zile până mi-au răspuns, timp în care am crezut sincer că nu o vor face, dar am fost plăcut surprinsă când au făcut-o. Au dovedit că sunt serioși și profesioniști.

Conversațiile au fost cam greoaie între mine și ei deoarece nu primeam mai mult de un e-mail pe zi, dar la final am fost parțial mulțumită. De ce spun parțial? Pentru că, în ce privește optimizarea SEO nu am obținut prea multe informații, dar logoul îmi place. Deși în primă fază am fost cam supărată deoarece îmi creaseră un logo, dar nu cu numele blogului…

justreadingmybooks.wordpress.com
Just reading my books

geo books-01

Am descoperit că aceștia nu se ocupă doar cu crearea logo-urilor conform cerințelor bloggerilor ci și cu creare site. Pe mine nu mă interesa acest aspect, deocamdată neavând în plan să părăsesc platforma unde mă aflu acum.

Thecon
Thecon https://thecon.ro/webdesign/

Dacă sunteți curioși ce pot face aceștia pentru voi, încercați!

Puteți afla impresiile celor care au colaborat cu Thecon accesând #TheconSustineBloggerii pe Facebook și Twitter.

8 gânduri despre &8222;Campania de susținere a bloggerilor — Thecon&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.