Cărți citite anul acesta – 2018

🌼 Trish Cook — Sub soarele nopții

“Privirea îmi cade pe chitara mea cea nouă și mă decid să mă îndrept spre gară să o încerc. Singură. Doar eu, cu mine însămi și cu mine. Dacă pot să-l fac pe tata să fie de acord cu planul meu, adică.

Sper că-și dă seama cât de mult am nevoie de independență acum.”

O carte impresionantă, care-ți aduce durere în suflet dar și zâmbetul pe chip. O poveste de dragoste foarte frumoasă în ciuda lipsei speranței.

🌼 Spasici Claudiu — Destine programatice

”În viața fiecăruia dintre noi există un punct de demarcație, o bornă care-l separă pe “înainte” de “după”. La unii, e armata, la alții, facultatea, un copil, un divorț etc.”

O carte care ar fi putut fi superba, dar limbajul bombastic și mult prea elevat pentru cititorul obișnuit, acțiunea încâlcita și ușor plictisitoare datorită salturilor înainte – înapoi, au tras cartea in jos. Mi s-a părut interesant faptul ca autorul a atins subiecte filozofice in carte dar nu a fost suficient… Păcat…

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.