De prin cărți

📚 Louise O’Neill — Și-a căutat-o…

”— Mda, zice Caroline tot neîncrezătoare. Dar dacă ea leșinase?

— Car, o atenționează prima, părând să-și piardă răbdarea. Fii serioasă. Nimeni nu i-a turnat băutura pe gât sau a obligat-o să ia chestii. Și ce băiat ar fi refuzat-o când ea i se oferea pe tavă? adaugă ea, râzând. Și-a căutat-o, în puii mei.”

O carte extrem de dură, realistă, un adevărat șoc psihologic, dar care, ar trebui citită de fiecare adolescentă și de fiecare părinte!

O privire care umple sufletul de lacrimi, asta reprezintă “Și-a căutat-o…”.

📚 Schițe de iubire — Antologie de povestiri romance

”— Hehe… oftă Aurică topit, acolo eu văd tot ce vreau, fă… Tot ce-mi doresc și nu pot ca să am, tot ce visez noaptea și dimineața se duce-n … Tot ce e-n mahalaua noastră, bogății și stele și alte lumi, câte și mai câte…”

Aș putea să citez din fiecare poveste câte ceva, dar am ales unul singur… Dănuț Ungureanu m-a impresionat cu acest citat din povestea lui parcă ruptă din viață!

2 gânduri despre &8222;De prin cărți&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.