Bucăți din cărți…

📚 Jenna Evans Welch — Love & Gelato

”Se pare că exista un motiv real pentru care se folosește expresia “a cădea cuiva drag”, probabil pentru că așa te simți, cum cazi. Nu se mai pune problema de încercări și exemple, îți dai drumul și speri să fie cineva acolo care să te prindă. Altfel o să te trezești cu niște răni serioase.”

O carte ușoară, drăguță și alertă. O poveste despre căutarea rădăcinilor.

📚 Guillaume Musso — Un apartament la Paris

”Trece viața pe lângă tine, Maddie. Trebuie să ieși din această spirală înainte de a cădea într-un hău din care nu te vei mai întoarce. Nu vreau să ai o astfel de viață. Nu vreau s-apuci pe drumul care pe mine m-a dus la pierzanie, cel care se afundă în întuneric, violență, suferință și moarte…

Viața nu îți oferă o a doua șansă. Dacă ai pierdut o ocazie, ai pierdut-o pentru totdeauna. Viața nu ne oferă cadouri. Viața este un tăvălug, un despot care-și stăpânește regatul, făcând să domnească teroarea prin forța sa armată: timpul. Și timpul câștigă întotdeauna la sfârșit. Timpul este cel mai mare exterminator al istoriei. Cel pe care niciun polițist nu va reuși niciodată să-l întemnițeze.”

Un thriller care m-a surprins. Se știe că îmi place Musso. Dar, de această dată, am fost puțin dezamăgită. Aș fi vrut ca Madeleine să fie altcineva, nu personajul care mi-a plăcut atât de mult în Chemarea îngerului. Nu aș fi vrut ca acea poveste frumoasă să îmi fie distrusă aici. Apoi, am fost surprinsă că această carte nu are nici un strop de romantism… nu eram obișnuită cu așa ceva la Musso.

Dar, mi-a plăcut cartea. Acțiunea care te ține în priză, suspansul care îți încordează simțurile, munca de detectiv, pericolele ce apar; totul este atât de captivant încât nu poți lăsa cartea din mână.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.