Adevărul gol-goluț de Vi Keeland

Titlul original: The naked truth

Autoare: Vi Keeland

Editura: Bookzone

Traducerea: Daria Laurian

Anul apariției: 2023

Număr de pagini: 384

„Ce faci atunci când fostul tău iubit reapare în viața ta când te aștepți mai puțin?
Era o zi de luni ca toate celelalte. Asta până când șeful mi-a cerut să țin o prezentare în fața unui potențial client. Aveam mare nevoie de această oportunitate de a impresiona partenerii seniori din companie. Sau cel puțin așa credeam eu … până când an intrat în sala de conferințe și l-an văzut pe bărbatul în fața căruia trebuia să susțin prezentarea.

Mi s-a vărsat cafeaua, mi-au căzut hârtiile și aproape mi-am pierdut echilibrul. Și asta a fost partea bună a zilei mele. Pentru că bărbatul chipeș care mă sorbea din priviri era chiar fostul meu iubit, Gray Westbrook. Bărbatul pe care încă încercam să îl uit. Bărbatul pe care inima mea îl disprețuia, dar pe care corpul meu încă îl voia. Era la fel de carismatic și sexy cum mi-l aminteam, dar am reușit până la urmă să-mi susțin prezentarea în ciuda privirii lui dogoritoare. Cum să ignor însă cuvintele pe care mi le-a șoptit la final?
Nu intenționam să-i mai acord o șansă, mai ales acum că este un potențial client, dar adevărul gol-goluț e că … nu știu ce voi face.”

La ce te poți aștepta atunci când vine vorba de autoarea Vi Keeland?
La povești de adragoste pline de emoții și pasiune, la momente dramatice îmbinate magistral cu situații pline de unor.
Adevărul gol-goluț se încadrează perfect!
Layla, o avocată la o mare firmă din New York, cu ceva experiență la activ și care a fost cât pe ce să fie dată afară din barou, este pusă să facă urgent o prezentare pentru o firmă importantă pe care partenerii vor să o adauge în portofoliu.
Surpriza apare atunci când descoperă cine este șeful acelei firme, nimeni altul decât Gray Westbrook, fostul ei iubit…

Nervi, stres, momente amuzante, o bătălie a orgoliilor și mândria. Avem de-a face cu toate acestea, într-o lectură alertă, cu dialoguri spumoase.
Astfel aflăm că Layla a predat niște cursuri privind procedura apelului într-o închisoare de minimă siguranță pentru bărbați, drept pedeapsă pentru că a încălcat confidențialitatea avocat-client.

Astfel, Layla îl cunoaște pe Gray, la momentul acela deținut, de care se îndrăgostește. Doar că destinul le joacă câteva feste și cei doi se despart, Gray fiind cel vinovat.
O minciună din cauza căreia amândoi au avut de suferit. Un adevăr, chiar dacă spus prea târziu, este un balsam pe sufletul zdrențuit, care poate fi vindecat, în ciuda cicatricilor care rămân.
Atât Layla cât și Gray duc o luptă, fiecare având propriile scopuri, dar este interesant de urmărit această desfășurare de forță și emoție, de sentimente care îi fac să uite că au avut cândva de suferit!
Autoarea Vi Keeland ne prezintă Adevărul gol-goluț într-un stil care te prinde în mreje. Alternanța prezent – trecut te ajută să înțelegi poveste, dar și să cunoști mai în profunzime fiecare personaj.
Astfel, aflăm despre suferința Laylei de după despărțirea de Gray, atunci când a aflat că acesta era căsătorit iar ei nu i-a spus nimic.
Ajungem să-l cunoaștem pe Gray, un tip onest, care a ajuns să facă închisoare doar pentru a-și proteja soțiaa. Cu toate că descoperă, când deja era închis, că aceasta l-a înșelat tot timpul. Ba mai mult, ea era în spatele planului de a-l vedea pe Gray după gratii.
Pe măsură ce citim, suntem din ce în ce mai prinși de emoțiile și atracția dintre cei doi. De asemenea, observăm că între cei doi există ceva real, treptat, pe măsură ce se deschid unul în fața celuilalt, își dau unul altuia ocazia de a se cunoaște cu adevărat.
Trec peste piedicile care le apar în cale, deși Layla are ceva temeri. Ea este cea care pune totul în balanță, cântărește cu atenție și este mai circumspectă.
Când, în sfârșit, pare că totul este bine, destinul le mai oferă o surpriză menită să le dea viața peste cap.
O lectură intensă, care te face să urmărești totul cu atenție, să te bucuri și să suferi alături de Layla și Gray.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.