Aș vrea…

image

Aș vrea… să-ți simt răsuflarea fierbinte pe obraz și atingerea disperată a mâinilor tale pe corpul meu încins după alinarea pe care numai tu mi-o poți oferi.

Vreau să te simt lipit de corpul meu! Un singur trup, precum timbrul lipit de scrisoare, ce devine una cu ea.

Vreau alinarea buzelor tale fierbinți pe pielea mea nerăbdătoare… Vreau …

Te vreau cu totul! Pentru atâta timp cât îmi poți oferi…o clipă, o zi sau o eternitate!

Aș vrea să îmi oferi iubire! Mângâierea ta magică și alinarea tuturor dorințelor mele neîmplinite încă…

Aș vrea să mă iubești și tu pe mine, măcar pe jumătate din cât te iubesc eu! Să fi sincer cu mine și să îmi spui tot ce simți, îți dorești, visezi… Să fiu fantezia ta!

Multe aș mai vrea de la tine!

Și sper să le primesc!

 

13 gânduri despre &8222;Aș vrea…&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.