Cărți 2018 în citate

🌿 Ruta Sepetys — O mare de lacrimi

”Am desfăcut capacul și am dus borcanul cu dulceață din petale de trandafiri la nas, savurând aroma. Mi-am ridicat chipul spre soare. Războiul meu fusese atât de lung, iernile mele atât de reci. Dar, în cele din urmă, ajunsesem acasă. Și pentru prima oară, după atâta timp, nu îmi mai era frică.”

O carte frumoasă, care stârnește o mulțime de emoții. O poveste dureroasă ce ilustrează o bucată dureroasă de istorie. Dar, parcă nu a reușit să se ridice la nivelul cărții precedente a autoarei.

🌿 Alina Șerban — Ziua în care am învățat să zbor 2

”Am concluzionat că eram doar pe jumătate liberi. De fapt, eram eliberați doar de frustrarea trecutului, care nu ne dădea pace, însă mai aveam de-a face cu prezentul în ghearele căruia eram încă prizonieri.”

Un al doilea volum la fel de impresionant ca și primul. Cu situații care se schimbă constant și cărora, Oskar dovedește că poate să le facă față.

2 gânduri despre &8222;Cărți 2018 în citate&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.