Cartea în concediu

📚 Shea Ernshaw — Blestemul mării

”— Răzbunare!

— Justificarea perfectă pentru crimă, adaugă el, desprinzându-și privirea de a mea ca să se uite spre negura tulbure care se ridică din valuri ca un fum.

 — Nu este…, încep eu, dar mă opresc.

Crimă. De fapt, exact asta e. Spunându-i blestem, nu dispare adevărul a ceea ce se întâmplă aici în fiecare an.”

Un roman fascinant! Plin de suspans și învăluit în mister. Un young- adult combinat cu fantasy. O poveste care implică trei vrăjitoare, fantome, crime și răzbunări; dar și o poveste de dragoste absolut superbă. 

Mi-au plăcut mult personajele și felul cum ne-au fost prezentate. Acțiunea cărții este atât de fluidă încât nu îți dai seama când termini povestea.

📚 Diana Gabaldon — Tobele toamnei, vol. 1.

“Obișnuiam să acord multă atenție mâinilor. Erau uneltele mele, modul de a atinge, amestecând delicatețea și tăria cu care vindecam. Aveau o anumită frumusețe, pe care o admiram cu un soi de detașare, dar ceea ce făcea ca formele lor să fie minunate era frumusețea tăriei și a priceperii, siguranța puterii.

Și acum era aceeași mână, la fel de palidă, cu degete lungi, încheieturi puțin osoase — ciudat de dezgolite fără acel inel, dar o recunoșteam ca fiind a mea. Cu toate astea, se odihnea într-o mână mult mai mare și aspră, astfel încât, prin comparație, părea mică și fragilă.

Cealaltă mână a lui îmi strângea degetele, presându-mi inelul în carne, amintindu-mi ce îmi rămăsese. Am ridicat pumnul și, drept răspuns, mi l-am apăsat puternic pe piept, în dreptul inimii.”

O călătorie prin Carolina de Nord a verii anului 1767, cu diferite întâmplări și pericole specifice perioadei. Claire și Jamie au parte de o călătorie de neuitat, cu întâmplări ce le dau viața peste cap și care sunt de necrezut. O împletire de vis și realitate, o călătorie în timp… vreo 200 de ani care le permit să știe anumite lucruri dinainte să se întâmple… Și totuși, soarta lasă loc de surprize!

10 gânduri despre &8222;Cartea în concediu&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.