Concediu

După tot stresul și grijile cu examenul, repartizarea și înscrierea la liceu care au durat o lună întreagă chiar simțeam nevoia unui concediu. Așa că, nu am prea multe planuri de data asta. Pur și simplu am ales o locație cunoscută nouă și nu aștept decât odihnă.

Deci, vara aceasta Grecia! Oricum nu mă satur de țara aceasta plină de legende și mituri. Pur și simplu mă bucur de câte ori o vizitez!

Vara aceasta este pentru relaxare și plimbări liniștite. Asta dacă nu găsim ceva interesant de văzut pe parcurs! Dar, în mare, odihna este la ordinea zilei.

Vreau să citesc, Gabaldon — ca în fiecare concediu, de data asta Tobele toamnei mă așteaptă!

Voi ce planuri aveți pentru aceste zile?

4 gânduri despre &8222;Concediu&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.