De aici până la tine de Jamie McGuire

 

Titlul original: From here to you

Autoare: Jamie McGuire

Seria: Crash and Burn, volumul 1

Editura: Trei

Traducerea: Cornelia Marinescu

Anul apariției: 2020

Număr de pagini: 496

”În ziua nunții sale, Darby Dicones descoperă că este însărcinată, iar primul gând este că mariajul va fi cea mai proastă decizie din viața ei.

Așa că, aproape fără niciun ban în buzunar, dar cu o tonă de curaj, fuge din oraș, gata să-și schimbe numele și să înceapă o nouă viață.

Fost pușcaș marin, Scott “Trex” Trexler a luptat în cele mai primejdioase locuri de pe pământ. Dar noua slujbă la un serviciu secret de securitate îi oferă șansa de a se întoarce în singurul loc care îi redă liniștea: Colorado Springs.

Când Trex se cazează la hotelul unde lucrează Darby, ea își dă seama că bărbatul e periculos. Și nu mai vrea să fie cu cineva în care nu poate avea încredere deplină — iar Trex cu siguranță ascunde o mulțime de secrete.

Cu fostul iubit pe urmele sale, Darby e la un pas să afle că ceea ce nu cunoști te poate răni profund.”

Jamie McGuire a urmat Northern Oklahoma College, University of Central Oklahoma și Autry Technology Center, pe care l-a absolvit cu o diplomă în radiologie. Este autoarea trilogiei “Providence” și a seriilor de mare succes “Beautiful” și “Frații Maddox”. 

“O poveste înduioșătoare, plină de tandrețe, adevăruri crude și romantism, despre o femeie care ia totul de la capăt și un bărbat hotărât să o protejeze cu orice preț.” —Lauren Blakely

“Emoții autentice, mesaj social puternic și personaje excepționale — toate ingredientele unui romance modern impresionant, cu trimiteri inspiraționale subtile.” — Library Journal

“Jamie McGuire scrie fără nicio opreliște. Captivant și extrem de convingător.” — USA Today

“O lectură fabuloasă. Perfectă pentru cei care vor o poveste de dragoste presărată cu suspans!” — The genre minx

O lectură captivantă, alertă și plină de suspans, care oferă cititorului o clipă de evadare din cotidianul acestor zile, o poveste din care fiecare poate învăța câte ceva, de a avea anumite perspective ale unor situații cu care este posibil să ne întâlnim în viață. 

“Apa rece îmi lăsa o senzație plăcută, curgându-mi printre degete —, era eliberatoare, ca și cum nu mai eram blocată în toaleta mică, încercând să-mi dau seama cum să plec de-acolo cu copilul lui Shawn care creștea în mine. Mi-am analizat opțiunile și, oricât de recunoscătoare aș fi fost că ele există, gândul că aș putea să merg la o clinică era prea mult. La fel și ideea de a fi înlănțuită de Shawn pentru tot restul vieții mele din pricina unui copil, o legătură mai puternică decât oricare ceremonie matrimonială.”

Facem cunoștință cu Darby încă de la început. Fostă Miss Texas, în prag de căsătorie cu un bărbat care o bate frecvent, descoperă că este însărcinată cu copilul acestuia… Și nu-și dorește sub nici o formă să se simtă legată de Shawn! Așa că, ajutată de o prietenă, fuge…

Pe fostul agent FBI Scott Trexler în revedem, în Colorado Springs de data aceasta, începând o nouă viață. Scott este personajul principal masculin al acestui volum, un tip dur, serios în ce privește munca, obișnuit să spună adevăruri pe jumătate. 

Capitolele alternează, din punctul de vedere atât al lui Trex cât și al lui Darby, ceea ce ne permite să-i cunoaștem mai bine pe fiecare dintre ei, dar și să-i înțelegem mai bine. 

De aici până la tine este o carte care se citește ușor, antrenantă, care te tine cu sufletul la gură. 

Momentul în care cei doi se cunosc este momentul în care își face simțită prezența atracția. Cu toate acestea, realizează Trex, Darby este diferită: 

“Iar acum uite-mă aici, ea e chiar peste drum și eu trebuie să mă port ca și cum nu ea era cea pe care am căutat-o toată viața mea de adult.”

Pe de altă parte, Darby este hotărâtă să nu se mai implice într-o relație cu un bărbat care are o meserie periculoasă sau stresantă…. Viața merge înainte! Deși încă o sperie posibilitatea de a fi găsită de Shawn, Darby dovedește că este curajoasă. Se angajează, merge la bibliotecă pentru a se informa despre stadiul sarcinii sale, își face griji în legătură cu nașterea și creșterea copilului. Toate acestea însă, nu o împiedică să meargă mai departe. 

Am fost încântată de faptul că în volumul de față i-am reîntâlnit pe gemenii Maddox. 

Trex se vede nevoit să mintă în legătură cu locul în care lucrează, deși acest secret pe care e nevoit să-l păstreze îl face să se simtă inconfortabil. Mai ales când este vorba despre Darby! Cei doi încep să vorbească, să aibă încredere unul în celălalt, chiar dacă are anumite rezerve. 

În Colorado Springs, Darby își face o nouă viață, prieteni, încearcă să-și revină după toate traumele. 

“Indiferent cât de tare mi-aș fi dorit să aflu, nu puteam nicicum să fac asta. Era decizia ei dacă o să-mi spună sau nu. Doar că mă scotea din minți să nu știu, chiar dacă ea părea perfect capabilă să se salveze singură. Voiam să o ajut.

Tocmai o găsisem. Gândul că aș putea să o pierd îmi răscolea stomacul, dându-mi o senzație de greață.”

Trex află în sfârșit și cu ce problemă se confruntă Darby. Asta după ce aceasta o cunoaște pe Naomi, soția unui bun prieten decedat, după ce iar i-a fost rău și a vomat. Reacția acestuia este uimitoare. Este ușurat că tânăra nu are o boală gravă: 

“— Ce e? am întrebat-o.

— Nu înțelegi?

— Că ești însărcinată?

A dat din cap.

— Sunt însărcinată.

— Da… dar…

M-am uitat la burta ei și am zis:

— … ești sigură că e al meu?”

Este momentul în care Trex realizează că nu-și dorește decât să o protejeze pe Darby și copilul de orice posibil pericol. 

Relația dintre cei doi se transformă, avansează pe măsură ce tinerii se cunosc din ce în ce mai bine. Prietenia lor este din ce în ce mai solidă, deși Trex nu ascunde nici un moment faptul că este atras de ea. Cea care se dovedește reticentă este Darby. Iar această reacție este de înțeles. 

“— Eu nu… nu caut un tată pentru copilul meu, ca să știi. Nu am nevoie să fiu salvată. Am făcut o alegere, să trec singură prin asta, și mă simt încă bine cu alegerea făcută.

— Știu. Situația nu e una tipică, dar asta nu schimbă ce simt pentru tine. Firea ta independentă este unul dintre motivele pentru care mă atragi, și ultimul lucru pe care-l vreau este să-ți iau această independență. Oricum, nu ai nevoie să fii salvată pentru că faci un copil. Sunt lucruri mult mai rele pe lumea asta.”

O lectură ușoară, care ne relaxează și ne face să sperăm. Cu toate acestea, avem parte de clipe și situații potențial periculoase, de frică atunci când unul dintre personajele pe care le îndrăgim se află într-un real pericol. Tensiunea, suspansul, fac din această poveste una cu atât mai intensă. 

Situația se complică pe măsură ce Trex o minte pe Darby în privința slujbei sale. Dar își dorește să se cunoască mai bine înainte de a-i dezvălui adevărul. Întrebarea care ne străbate mintea este în legătură cu reacția pe care o va avea Darby atunci când va afla ocupația lui reală. 

De aici până la tine ne prezintă și lupta pompierilor forestieri cu incendiile de vegetație, pe lângă faptul că putem observa interacțiunea militarilor cu pompierii. 

O poveste despre prietenie, încredere, speranță și iubire. O lectură care se joacă cu emoțiile cititorului. Am ajuns să o consider o eroină curajoasă pe Darby datorită riscului pe care I-a înfruntat atunci când a decis să fugă. Faptul că luptă din toate puterile să își revină, să nu-i mai fie teamă. 

Povestea este cu atât mai frumoasă când descoperim cum poate un bărbat să se îndrăgostească de o femeie și să o iubească pe ea și copilul ei mai presus de orice. 

O lectură intensă, care ne ține captivi între pagini până la final. O poveste de dragoste și nu doar atât! O lecție despre a doua șansă la iubire, despre prietenie, încredere și iubire!

Nota mea pentru carte este 9. 

16 gânduri despre &8222;De aici până la tine de Jamie McGuire&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.