Top 11 cupluri fantasy to remember!

Ca raspuns la articolul aparut pe Delicatese Literare:

http://www.delicateseliterare.ro/top-10-cupluri-din-cartile-fantasy/

Vin si eu cu propriul meu top!

1. Academia Vampirilor de Richelle Mead– unde Rose si Dimitri m-au cucerit ( doar nu degeaba am recenzat intreaga serie 🙂 )

2. Amurg de Stephanie Meyer — Bella si Edward au fost pentru mine cei care mi-au atras atentia asupra cartilor fantasy!

3. Vampirii Sudului de Charlaine Harris — Sookie si vampirul Eric au fost de nota 10!

4. Jurnalele Vampirilor de L. J. Smith — cuplul Elena si Stefan mi s-au parut pur si simplu deliciosi!

5. Evernight de Claudia Gray — Bianca si Lucas, un cuplu neobisnuit: un vampir si un Vânător de vampiri!

6. Provocarea de Simona Stoica– aici Jack Harper si Desiree in mod sigur mi-au stârnit imaginatia… 🙂

7. Seria Georgina Kinkaid ( seria succubilor) de Richelle Mead– Georgina si Seth ne arata ca greselile trecutului pot fi depasite intr-un cuplu care se iubeste, dar se plătesc scump aceste greșeli…

8. Nopți de patima de J. R. Ward — cuplul Beth si Wrath au demonstrat ca dragostea învinge orice greutati!

9. Seria Casa Noptii de P. C. Cast & Kristin Cast — Zoey Redbird si gardianul ei Stark 🙂 mi-au placut foarte mult.

10. Valea tacerii ( trilogia Cercului ) de Nora Roberts — Cian si Moira arata ca daca este iubire restul se rezolva!

11. Ultimul viking de doamna autoare O. G. Arion — Ian mi-a ridicat imaginatia la nivel de arta…sa va spun eu de ce! Stiti cu cine formează un cuplu de nota 10? Cu Geo!!!! Da da, ati citit bine! 🙂 cu mine face perechea perfecta!

Asa ca, ii sugerez doamnei autoare, nu foarte pe ocolite, ca Ian e al meu! Si nu oricum!!! Acum trebuie sa ma faca si personaj de carte…fantasy!!

Ce zici Oana??!

18 thoughts on “Top 11 cupluri fantasy to remember!

  1. Dintre toate seriile prezentate de tine, am citit doar Trilogia Cercului de Nora Roberts care mi-a placut enorm. Desi nu am obiceiul sa reiau lectura unei carti, pentru seria aceasta as face o exceptie oricand.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

