Colțișoare livrești de blogosferă

Mulțumesc!

Illusion's Street

În blogosfera românească există niște colțisoare unde poposesc cu drag pentru a-mi face plinul de energii și cuvinte. De-a lungul timpului v-am prezentat multe astfel de colțișoare dragi mie, dar astăzi m-am gândit să vă prezint locșoarele speciale dedicate cărților pe care le frecventez.

Însă  vreau să vă anunț de la început că nu voi face un top, nu aș putea și nu ăsta e scopul meu – ordinea pentru care am optat este pur alfabetică 🙂 Și încă ceva: am optat pentru blogurile / site-urile care se dedică majoritar cărților, așa ar mai fi multe bloguri care îmi plac și au o rubrică de carte (cum am și eu 🙂 ). Nu am inclus nici revistele online, poate cândva voi face un articol separat.

Să trecem la treabă, deci!

Cărţi ce tind spre infinit – deși spune că mai are de învățat, Cristina scrie niște recenzii geniale (printre…

View original post 600 more words

2 thoughts on “Colțișoare livrești de blogosferă

Leave a Reply

