Încearcă să-mi reziști de Georgiana Sandu

Titlul: Încearcă să-mi reziști

Autoare: Georgiana Sandu

Seria: Prefă-te că mă iubești, volumul 2

Anul apariției: 2018

Număr de pagini: 420

”Au trecut trei ani de la nunta fratelui său, nuntă ce i-a distrus atâtea planuri lui Ryan. Înfrângerile l-au schimbat, l-au motivat să devină mai puternic, mai dur și mai distant.

Samantha, cea mai bună prietenă a lui Jenn, este tot mai dezamăgită de cursul vieții ei. Profesional a ajuns unde și-a dorit, însă lunga așteptare a unui inel devine motivul unei posibile depresii.

Au fost tot timpul unul în preajma celuilalt, se cunosc perfect și nimic nu pare să-i atragă, până când, într-o noapte… se produce o scânteie, iar Ryan și Sam se trezesc într-o spirală mortală de pericol și pasiune.

Implicat într-o afacere ilegală a unui grup de traficanți de droguri, Derek ajunge, fără voia lui, să-și pună toată familia în pericol. Ca să-și salveze viața, concepe un plan mișelesc în care Sam este actriță principală.

Ea trebuie să-și dea seama cum să rezolve conflictul și, în același timp, să reziste farmecelor șarpelui Ryan Steward, sarcină ce se dovedește a fi mai grea decât lupta cu o grupare de criminali.”

Autoarea Georgiana Sandu este o tânără talentată, cu foarte mult potențial și o imaginație bogată, care și-a creat o întreagă comunitate în jurul ei.

Am citit două dintre cărțile ei: Prefă-te că mă iubești și Cheia iadului. Seria Iubire periculoasă am promis că nu o voi citi până când autoarea nu va scoate pe piață și vol. 5…

Deoarece povestea dintre Jenn și Henry mi-a plăcut foarte mult, eram curioasă încă de pe atunci, în privința fratelui acestuia — Ryan. Pe Sam am îndrăgit-o încă din volumul anterior.

“Vru din nou să plângă și să urle, să blesteme. Toată viața a căutat iubirea adevărată și fericirea absolută, cum e posibil să o găsească chiar la porțile Iadului, în brațele celui mai înfricoșător și ispititor bărbat pe care l-a cunoscut vreodată?”

Bună întrebare!

Un prolog incendiar, care ne face să tremurăm de nerăbdare, încercând să ne dăm seama cum a fost posibil ca Sam să se îndrăgostească de Ryan?

Cartea debutează cu Derek și Sam locuind în același duplex unde fata a locuit cu Jenn în facultate. Și nu doar atât, dar e sătulă să tot strângă după acesta, în timp ce așteaptă ca relația lor să avanseze…

”Timmy îi sări în brațe cu precizia unui expert, iar Ryan nu ezită nicio secundă să îl prindă strâns și să îl ridice în brațele alea puternice, fără să se gândească că Timmy o să îi șifoneze costumul perfect sau o să îl murdărească.”

Cine este Timmy? Este fiul lui Jenn și Henry.

Se pare că, în ce-l privește pe Timmy, Ryan este cu totul alt om. Ei, să nu vă închipuiți totuși că a devenit vreun sfânt peste noapte… Lui Timmy i-a luat cadou de ziua lui un leu! Unul adevărat, nu un animăluț de pluș cum te-ai aștepta să primească un copil de vârsta lui.

“Ryan găsise cea mai inteligentă metodă din istorie să omoare familia asta. Cine s-a mai gândit vreodată să ofere în dar un leu, care te-ar putea mânca mai târziu?”

Deși Jenn nu e dispusă să lase copilul în preajma micuțului animal, Sam îl ia în brațe, ba chiar îl îndrăgește când acesta se ghemuiește în ea tremurând de frig.

Cu toate că are o relație cu Derek, Sam încă simte că se înfierbântă din cap până în picioare când se gândește la sărutul cu Ryan din noaptea nunții lui Jenn cu Henry!

Pleacă spre casă fără să se gândească la furtuna de zăpadă anunțată, care-i blochează mașina într-un troian. Aflată în mijlocul pădurii, fără semnal la telefon, Sam este pur și simplu terifiată. Totuși, salvarea vine în persoana lui Ryan, care este îngrozit când o găsește aproape congelată în plină furtună.

Cu fiecare pagină citită, simțeam atracția dintre cei doi. Autoarea Georgiana Sandu reușește să ne stârnească curiozitatea și să ne provoace să citim în continuare această poveste deosebită.

“— Ai dreptate; te vreau deja. Te-am vrut mereu, dar mi-am impus să mă abțin, pentru binele tău. În seara asta tocmai te-ai aruncat singură în brațele mele, iar asta e prima și ultima dată când plec din calea acestui idiot pe care îl numești iubit.”

Totul se dă peste cap atunci când un intrus pătrunde în cabinetul lui Derek, iar când Sam îl somează să părăsească clădirea, acesta îi spune scurt:

“— În aceste cinci secunde îți spun că iubitul tău ticălos are 48 de ore la dispoziție. Vezi? Eu sunt mult mai îngăduitor.”

Oare despre ce marfă vorbea? Ce se petrece oare și ce a făcut Derek?

Apar tensiuni între Sam și Derek, dar și între Ryan și bunicul său, în special după o discuție serioasă la miezul nopții, când bătrânul îl trage la răspundere în legătură cu viața sa și faptul că nu este încă însurat.

“— Ai nevoie de o femeie la fel de pretențioasă, ambițioasă, hotărâtă și inteligentă ca tine. Una care să îți întoarcă spatele și în același timp să ți se ofere, să îți calce rațiunea și calmul în picioare și să te facă să o urăști pentru că o dorești așa mult. Russell îndreptă un deget spre el: Atunci, fiule, o să știi că trăiești cu adevărat. Până atunci ești doar un muncitor pe lumea asta, trăiești pentru alții, nu pentru tine.

Vestea bună e că deja ai găsit-o, trebuie doar să deschizi ochii ăia chiori și să o vezi. Deși, în locul tău m-aș grăbi înainte să ți-o sufle altul de sub nas, pentru că el e cu mult înaintea ta.”

Se pare că bătrânul a intuit deja că Sam și Ryan sunt perfecți unul pentru celălalt!

Nu îl înțeleg pe Derek pentru moment. Vrea să plece în expediție în Africa de Sud în timp ce Sam rămâne acasă… Ba chiar, o pune pe ea să vorbească cu Ryan — cel care este fondatorul și organizatorul acestei expediții. Probabil că nu ar fi nicio problemă dacă Ryan și Sam nu ar fi foarte atrași unul de altul…

Asistăm curioși la lupta dintre cei doi, la atracția care-și face simțită prezența și la flirtul care se petrece chiar sub nasul lui Derek… Un joc periculos și-n același timp captivant. Nici unul din ei nu poate rezista. Ryan și Sam sunt ca doi lei în cușcă. Se testează unul pe altul încercând să-și descopere puterile.

Jocul lor captează atenția cititorului. Sunt fascinați unul de celălalt, iar Ryan este hotărât să o facă a lui. Dacă va reuși sau nu, vom vedea.

Pe parcursul cărții Încearcă să-mi reziști am descoperit un Ryan total diferit de cel înfățișat în Prefă-te că mă iubești, mai uman.

El și Logan — prietenul lui din Texas, sunt senzaționali împreună. Prietenia adevărată care-i leagă este sinceră, de durată, bazată pe încredere. Logan este personajul care m-a făcut să-mi doresc să-i aflu povestea.

Atracția dintre Sam și Ryan aproape că arde paginile cărții, atât este de intensă. Și Derek găsește momentul să o ceară în căsătorie fix când fata era pregătită să-i cedeze lui Ryan. Va accepta sau nu cererea în căsătorie?

Nici una nici alta, pentru moment!

A amânat răspunsul pentru revenirea lui Derek din expediție… Și constată că e mai confuză ca oricând. O doare mai tare depărtarea de Ryan decât plecarea lui Derek. Oare eroina noastră își înțelege sentimentele?

“Găsi cheile, smuci portiera și se pregăti să sară înăuntru, apoi o durere agonizantă îi reteză brusc picioarele și se prăbuși, agățându-se disperată de portieră. Își abținuse urletul în ultima secundă, dar acum mârâi din cauza durerii și își privi piciorul, îngrozindu-se.

Era împușcată.”

Și nu e doar atât. Se trezește înconjurată de trei bărbați și bătută cu cruzime, dar nu are decât un răspuns la întrebarea lor în ceea ce privește ascunzătoarea drogurilor:

“— Nu știu nimic despre niciun fel de droguri, nenorocitule! Sunt contabilă la o companie farmaceutică și un cabinet veterinar. Chiar dacă oamenii pentru care lucrez ar produce droguri, n-aș avea de unde să știu, munca mea nu ține de laborator.”

Acesta este punctul de cotitură al cărții. Clipa în care cad măștile și se dezvăluie adevăratele fețe.

Nu știu unde găsește puterea să le spună toate astea, dar nu m-aș fi gândit că va avea curajul să o facă.

Cei trei bătăuși lasă și un mesaj pentru Derek:

“— Are o săptămână la dispoziție să ne dea drogurile înapoi, plus două milioane de dolari pentru trădare. Dacă nu, o să începem să vânăm, unul câte unul, fiecare om la care ține.”

Se pare că Derek nu este persoana pe care o credeam…. Nu m-aș fi așteptat la așa ceva. Și în volumul unu al seriei chiar mi-a plăcut. Se pare ca pentru el se potrivește perfect zicala aceea care spune că trăiești cu omul o viață și tot nu-l cunoști!

Tot răul spre bine. Sam iese cu bine din operație, iar Ryan este cel care îi este mereu alături, clipă de clipă.

“— Sunt cine vrei tu să fiu, Sam. Dar ce contează cu adevărat e că tu ești a mea. De acum încolo ești doar a mea, nu o să te mai pierd din nou. Ai înțeles?”

Adevărata clacare a lui Sam are loc în brațele lui Ryan, căruia îi spune totul. Îi povestește toată grozăvia prin care a trecut apoi izbucnește în lacrimi de furie și deznădejde la adresa lui Derek.

Acum își privește viața în retrospectivă, realizează care îi sunt cu adevărat, prioritățile. Cumva, acest șoc a venit ca o luminare.

“După ce fusese atât de aproape de moarte încât putuse să îi simtă gustul pe limbă, nu o să își mai refuze adevăratele dorințe și nevoi.

Iar acum, Ryan Steward e cea mai mare dorință a ei, chiar dacă nu știe ce are el de gând să îi ofere.”

Cei doi sunt deosebiți împreună, senzaționali! Iar Ryan este cu totul alt om în preajma ei. Ba chiar, îi propune să se mute cu el și să înceapă o relație serioasă…

Încearcă să-mi reziști se transformă încet, încet, într-o frumoasă poveste de dragoste, plină de emoții și romantism. Dansul lor, modul cum reacționează unul în prezența celuilalt și emoțiile ce par să-și facă de cap; totul este uimitor.

Am avut parte de momente comice, certuri și ironii, momente fierbinți; toate formând un tablou veridic despre povestea de dragoste fulgerătoare și plină de scântei dintre Samantha și Ryan.

“Chiar dacă își pune serios inima la bătaie în momentul ăsta, fu asaltată de valul de sentimente pe care își permise să le elibereze și lăsă totul în mâinile destinului.

Poate o să se sfârșească rău, dar cel puțin nu o să regrete că nu a avut curaj să încerce.”

Din momentul în care se mută cu Ryan, Sam are parte de surprize care se țin lanț și o fac să realizeze că tânărul nostru rebel, pe care-l cunoștea până acum, este doar o mică parte din bărbatul complex care este în realitate.

Sincer, când mă gândesc la odiosul pe care l-am urât în primul volum al seriei, nu-mi vine să cred ce descopăr acum.

Georgiana Sandu a reușit să creeze un mic mare miracol: m-a făcut să-l ador pe odiosul pe care l-am cunoscut în Prefă-te că mă iubești.

Mulțumesc autoarei pentru exemplarul oferit spre recenzie.

15 gânduri despre &8222;Încearcă să-mi reziști de Georgiana Sandu&8221;

  1. Wow! Superbă recenzia! 💝💝
    Pe bune??!!! După ce că nu se mai găsește cartea, acum vii tu să mă „omori” 😜😉😂
    Din păcate, nu am citit nici primul volum 😦 .
    Felicitări!🌹

    Apreciat de 2 persoane

  2. Felicitari Geo si multumesc de tentatie! Mi-a placut mult primul volum, asa ca sunt sigura ca si acesta imi va placea. Am citit toate cartile Georgianei de pana acum (mai putin aceasta) si am fost cucerita de stilul ei de scriere, e una din cele mai bune tinere autoare de la noi si astept cu interes sa fie publicate urmatoarele ei carti!

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.