Decembrie – luna bucuriei!

Decembrie, ultima lună din an și nu numai… Este luna în care ar trebui să fim mai buni, mai calzi și mai înțelegători!

Pentru mine, decembrie este iarna, este zăpadă în troiene, veselie și bucurie, este puritate! Iarna fiind unul dintre anotimpurile mele preferate… Această lună înseamnă febra cumpărăturilor, a cadourilor, a darurilor venite din suflet, a brazilor încărcați de zăpadă și a celor împodobiți în așteptarea Moșului!

Iarna ca-n povești, cu troiene de zăpadă și ninsori ca pe vremuri, cu nămeți de zăpadă și copii ieșiți la săniuș, cu schiuri și patine, bătăi cu bulgări. Paradisul copiilor!

Decembrie este luna magiei, a sărbătorilor de iarnă și a bucuriei care ne umple sufletele!

Ador iarna! Cu frig și ninsoare, cu zăpadă pufoasă; nu iarna cu ploi și noroi… de care am tot avut parte în ultimii ani.

Îmi aduc cu plăcere aminte de iernile copilăriei mele, când mergeam la munte la bunica, când de dimineață și până seara ieșeam la joacă la zăpadă, eram fericiți și chiotele de bucurie răsunau cât era de lungă vacanța!

Decembrie înseamnă frig afară și căldură-n suflet! Dacă mai răsună și colindele în timp ce împodobim bradul și focul trosnește în vatră, nu mai lipsește decât vinul fiert și aroma de scorțișoară pentru ca totul să fie perfect!

Odată cu intrarea în luna Decembrie, sufletul meu cântă, trepiedează de emoție! Efectiv am un zâmbet pe chip! Și ce este mai frumos decât să simți magia sărbătorilor, magia iernii chiar, pentru o perioadă de timp simt că totul este de poveste!

20 de gânduri despre &8222;Decembrie – luna bucuriei!&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.