Nestatornicie… actualizată!

Deja știm multe despre Nestatornicie! Despre faptul că trecem de la un vis cu ochii deschiși la… altul! De la o carte la alta, din poveste în poveste…

Nestatornicie … actualizată!

Păi cum să nu continui acest articol, când a trecut ceva vreme de la primul?! Visele s-au schimbat. Personaje noi au apărut în peisaj. Ce?! Voi nu ați mai citit nimic interesant?

Eu una, l-am adorat pe Archer al Miei Sheridan. Care mi s-a părut un personaj lovit crunt de soartă, dar care nu și-a pierdut bunătatea.

Am fost fascinată de Aza și de lumea ei magică din seria “Magonia”, unde am călătorit cu plăcere prin cer nu doar pe pământ…. și nu băusem red-bull.

Apoi m-am mutat în lumea spionilor de elită, a suspansului care m-a făcut dependentă de aspacardin atunci când i-am cunoscut pe Alex și Alina. Să nu-mi spune-ți că nu îi știți! Sunt cele două personaje ale seriei Alina Marinescu. Alex, care a cucerit fiecare părticică din sufletul meu, cu fiecare volum citit, cu fiecare sacrificiu făcut… Iar Alina? Cu spiritul luptător, cu rezistența la suferință… Ca să nu vă mai spun că spre finalul seriei îmi puneam o întrebare constantă: Când moare, domnule, Marius, odată? Mai durează mult până când Alex și Alina vor fi din nou împreună?! Nu credeam că vor mai fi credibili împreună, dar mi-au demonstrat contrariul.

Un alt personaj încântător a fost Marcus, vampirul mult prea încrezut și rebel, din Refugiul Ralucăi Butnariu.

Apoi am călătorit printre vrăjitoarele din Salem și extratereștrii Corinei Cândea, care m-au fascinat, amuzat sau supărat, dar care și-au creat un loc aparte în inima mea.

Aaaaaa!!! Să nu îl uit pe Jamie din seria Outlander sau pe Henry din Prefă-te că mă iubești— a cărui poveste mi-a mers la suflet. Care s-a jucat cu emoțiile mele până la final.

Deci, am rămas aceeași! Aceeași nestatornică…  doar că este o versiune a mea îmbunătățită! Și nu este vina mea, ci a eroilor fascinanți din cărțile citite. A lumilor descoperite și a poveștilor magice citite.

Alături de Feyre din seria “Regatul spinilor și trandafirilor”, am avut parte de lumea plină de pericole a lorzilor fae, de dramele lor și de multe întâmplări neașteptate. Apoi am făcut pe detectivul, mergând pe urma unei scrisori…alături de Tina din “Scrisoare pentru două iubiri”.

În “Blestemul moștenirii” am vrut să fiu personajul principal al cărții, de la început și până la sfârșit!

Apoi am mers prin perioada comunistă să descopăr “Inocența păcatului” a lui Marius Albert Neguț. Și nu m-am oprit aici… am călătorit în epoca victoriană, într-un secret pe punctul de a isca un adevărat scandal… în “Belgravia” lui Julian Fellowes. Am aflat ce înseamnă “O singură minune” cu adevărat importantă și care este “Darul vieții” de la Alina Cosma.

Deci… am trecut prin multe peripeții! M-am atașat de povești, am călătorit în multe lumi cu adevărat fascinante și inima mea a bătut cu ceva mai multă putere pentru mulți dintre eroii care m-au încântat!

Voi cât de mult ați trăit poveștile pe care le-ați citit? Cum s-a manifestat la voi nestatornicia?

14 gânduri despre &8222;Nestatornicie… actualizată!&8221;

  1. Tot timpul descopar eroi fascinanti sau ii reintalnesc pe cei cunoscuti deja cand citesc cntinuarea unei serii. Acum, de exemplu citesc „Oathbringer” si e o placere enorma sa ii vad din nou in actiune pe Kaladin, Shallan, Dalinar, Jasnah, Adolin, Renarin si pe toti cei din Bridge Four. ❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. E plăcut să migrezi, dar din când în când mă întorc ACASĂ.
    Acasă pentru mine, în dimensiunea cărților, este foarte departe de locația fizică 🙂 – sunt cărțile autorului care mi-a rămas cel mai drag până acum: James Clavell. Și am mai construit un etaj la căsuța mea după ce am citit-o pe Jandy Nelson.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.