Alte mici citate

📚 Meredith Wild — Iubire triumfătoare

”— Uneori mă gândesc la bărbații din viața mea. Mă gândesc cum foarte mulți dintre ei umblă încoace și încolo de parcă ar fi zei, fluturându-și puterea și egoul ca pe niște arme, fără să le pese pe cine rănesc sau ale cui vieți le distrug. Iar nouă, celorlalți, nu ne rămâne decât să adunăm cioburile. Din nu știu ce motiv, am crezut întotdeauna că tu ești diferit. Bănuiesc că m-am înșelat.”

O carte frumoasă, pe care o citești cu plăcere, care-ți oferă multe răsturnări de situație. O poveste de dragoste care emoționează!

📚 Laura Hartte — Puls în alb și negru

”Trag aer în piept și oftez.

Va fi Collene cea care mă va vindeca sau va distruge și ultima bucată rămasă neatinsă de ură?

(…..)

Am simțit regretul. Spaima. Durerea. Dezamăgirea. Dorul. Am simțit infernul. Am simțit ce înseamnă să trăiești, dar în tine să nu fie nici măcar un strop de viață.”

O carte a contrastelor, cu pericole învăluite în umbră. Lupta cu sine și cu ceilalți, probleme de actualitate ascunse printre emoții și sentimente. O carte care își creează un loc aparte în sufletul cititorului, care-i smulge un văl de pe ochi și-i permite să vadă o realitate ascunsă.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.