Impresionant prin cărți

📚 Sara Holland — Everless ”— Vreau ce mi-ai furat cu atât de mult timp în urmă! Vocea ei nu mai are nicio urmă de frivolitate. Îmi dă drumul și, brusc, am iar control asupra corpului meu. Încerc să mă ridic pe picioarele slăbite, agățându-mă de pat ca să mă sprijin. Pieptul parcă îmi este … Continuă să citești Impresionant prin cărți

Faimoasă și îndrăgostită de Rebecca Serle

Titlul original: Famous in love Autoare: Rebecca Serle Editura: Leda Edge Traducerea: Iulia Dromereschi Anul apariției: 2019 Număr de pagini: 272 ”Ce ai sacrifica pentru iubire? Iată întrebarea la care meditează adolescenta Paige Townsen atunci când este distribuită pe neașteptate, într-o producție hollywoodiană. Din nefericire pentru ea, va trebui să găsească un răspuns, și încă … Continuă să citești Faimoasă și îndrăgostită de Rebecca Serle