În brațele tale de Andrada Rezmuveș

Titlul: În brațele tale

Autoare: Andrada Rezmuveș

Seria: Îmbrățișează-mi defectele, volumul 2

Editura: Celestium

Anul apariției: 2019

Număr de pagini: 236

”Fundația unei relații este construită pe încredere, susținere și iubire. De toate aceste elemente au nevoie Hades și Maria pentru a face față cu succes tuturor provocărilor care le apar în cale.

Încercările nu se opresc pentru cei doi protagoniști, ci acestea se strecoară cu și mai mare putere în viețile lor, condimentându-le și aducându-i în punctul în care distanța le pune la încercare dragostea, încrederea începe să cunoască fisuri, iar susținerea necondiționată începe să se destrame.

Iubirea este adeseori tumultoasă, încărcată de sentimente contradictorii și speranțe ascunse. Maria va primi în schimbul altruismului său o recompensă sfâșietoare, capabilă să schimbe vieți și să distrugă destine.”

”Autoarea Andrada Rezmuveș reușește să convingă cititorul. Scrie cu plăcere și pasiune, oferă povești impresionante și care te fac să simți o întreagă gamă de emoții, de la pozitiv la negativ.”

— Geo Marcovici, blogger la Just reading my books

”Am descoperit-o pe Andrada citind primul ei volum — “Îmbrățișează-mi defectele”, de la care nu aveam așteptări prea mari. Însă, stilul profund de scriere reflectă de fapt un suflet sensibil, iubitor, dar și puternic totodată. O recomand cu mult drag, pentru că mi-a pătruns în suflet, iar de acolo cu greu se poate ieși.”

— Frățiloiu Dorina 

“N-am nici un dubiu că “În brațele tale” va urma același tipar și va avea același impact răvășitor ca și primul volum. Mărturisesc că de abia aștept să mă reîntâlnesc cu Maria și Hades, caractere care îmi vor rămâne pentru totdeauna în suflet.”

— Nieves F. Joy – autoarea seriei “Paradoxul iubirii” 

“Ți-aș cere să mă ierți, de ți-am greșit vreodată,

Dar cine să audă, când viața e nedreaptă?”

Autoarea Andrada Rezmuveș m-a uimit prin maturitatea scrierii, prin subiectul abordat și prin finețea redării trăirilor personajelor sale. Îmbrățișează-mi defectele a fost cartea care m-a captivat în ciuda faptului că nu am rezonat în totalitate cu acțiunile personajelor.

În brațele tale sper să-mi demonstreze că această poveste poate avea un final fericit, în ciuda încercărilor prin care au fost nevoite să treacă personajele sale.

Andrada Rezmuveș știe să transmită emoții, să te facă să suferi și să fii fericită alături de eroii săi, nu te lasă să pui cartea deoparte.

Prologul m-a luat prin surprindere, trebuie să recunosc: nu mă așteptam ca Hades să o lase în urmă când abia reveniseră la a fi împreună… Chiar nu mă așteptam, și sub nici o formă nu pot fi de acord cu el:

“Cu toate acestea, adânc în subconștientul meu, știam că el avea să plece, să își ia bagajul și să șteargă cu buretele fiecare moment petrecut împreună în cele mai frumoase trei luni avute vreodată. Însă, cum voi reuși eu să îi șterg numele din inimă?! Cum voi reuși să mă lupt cu despărțirea, când tot ce îmi doresc este apropierea?! Brațele lui în jurul trupului meu și buzele sale lipite de ale mele. Atât!”

Cu toată durerea pe care o simte când își dă seama că Hades vrea să se îndepărteze, Mya este destul de fermă în deciziile ei și hotărâtă, astfel că îi dă un termen limită:

“— Dacă nu vei veni, voi înceta să te aștept! i-am spus, sigură pe mine. Îmi voi înfige de una singură un cuțit în inimă și îți voi tăia în bucățele mici numele. Te voi scoate de acolo, chiar dacă acel lucru va fi ultimul pe care îl voi face, Hades! Cinci luni! Ai la dispoziție cinci luni înainte ca totul să se termine, înainte ca iubirea noastră să prindă viață sau să piară în mâinile tale. Te voi aștepta, Hades! Îți promit că o voi face, însă nu pentru totdeauna!”

Prietenul ei Chad este furios pe faptul că Mya încă îl mai așteaptă, chiar dacă acesta a părăsit-o când avea mai mare nevoie de el.

Suferința Mariei pur și simplu te face să te întristezi, să suferi alături de ea, să te intrebi cum mai poate rezista? Și, descoperi că în ciuda suferinței cumplite, este destul de puternică cât să meargă înainte și să nu cedeze vechilor vicii.

Chad, cu toate acestea, o încurajează, deși Maria nu este dispusă să-l creadă. Consideră că a abandonat-o și el atunci când avea nevoie de un prieten care să o susțină.

“— Vei fi bine, îmi spune sigur pe el și pufnesc cu reproș. Îți vei reveni, Maria! Poate nu astăzi, nu mâine, însă, într-o zi, tot acest chin nu va fi decât o amintire urâtă.”

Când trece mai mult de un an de zile de la plecarea lui Hades și observ să Maria încă suferă și încă-l așteaptă… mai că-mi vine să-l urăsc. Iar agonia pe care o simt în tânăra noastră atunci când se gândește la vechile obiceiuri pe care și-ar dori să le reia pentru a putea uita, pentru a redeveni vechea Maria… toate acestea mă fac să mă cutremur.

Cred că această elegie dedicată durerii și suferinței, pe care autoarea ne-o prezintă atât de bine, ar trebui să ia sfârșit. Nu are cum să-i facă bine fetei.

“Nu mă voi abandona unei astfel de fericiri încă odată! Nu îmi voi lăsa inima să cadă pradă deznădejdii în lipsa ta! Cel puțin, nu astăzi!”

Sper că nici pe viitor!

În brațele tale continuă oda durerii din primul volum, singura diferență fiind dată de faptul că Maria nu-și mai îneacă amarul în vechile vicii și acum nu mai suferă după mama sa, ci după Hades.

Dar, vine și momentul schimbării! Și ce schimbare! Se tunde, tatăl îi trimite geaca de piele a mamei ei, iar Maria se hotărăște să dea curs invitației lui Ethan de a ieși în oraș!

Nu îl înțeleg pe tatăl ei, în continuare nu sunt de acord cu faptul că o lasă să treacă prin propriile sale greșeli pentru a învăța… și n-aș putea să stau deoparte atunci când copilul meu suferă…

“Trebuia, îmi răspund de una singură. Trebuia să rămâi lângă mine, Sheryl! Căci asta fac prietenele, nu-i așa? Cel puțin… Asta se presupune că ar trebui să facă.”

Deși a fost abandonată de vechea gașcă, sper că Maria nu se va lăsa coruptă din nou. Și totuși, mergând la petrecerea lui Chad împreună cu Sheryl, Maria îl trădează pe absentul Hades cu Yarris… Cel mai trist este că nici unul nu simte nimic, doar tristețe.

“Nu îl voi putea avea, știind că Yarris m-a avut pe mine. Și, poate că, ce doare cel mai tare este că m-a folosit cu un scop josnic. A vrut să mă distrugă și a reușit… Drace, chiar a reușit!”

Iar șocul este și mai mare a doua zi, când constată că Hades s-a întors! Iar ea fuge de el spunându-i un singur lucru:

“— Stai departe de mine!”

Să nu vă închipuiți că o ascultă, căci nu o face. O caută zi după zi, și deși Maria nu îi răspunde, Hades nu abandonează lupta.

“— Greșelile se plătesc, mă trezesc murmurând și respirația sa îmi răsună în timpane. Stând departe de tine, îmi ispășesc sentința și, crede-mă, Hades, nu te-ai mai afla de partea cealaltă dacă mi-ai cunoaște păcatul, dacă ai ști că trupul meu s-a dăruit altcuiva în lipsa ta îndelungată! Ești capabil să trăiești cu această imagine în minte? Ești capabil să mă accepți, chiar și după ce te-am trădat în cel mai josnic mod cu putință?” 

Ei bine, discuția lor nu se termină prea frumos. Mya îl alungă.

Dragostea are stilul ei de a uni oamenii, așa că nu disperați. Deși nervos, Hades nu și-o poate scoate din suflet.

În brațele tale este o poveste care te trece prin iad și purgatoriu înainte de a-ți oferi intrarea în paradis!

O lectură care te macină, te distruge și te repară. O carte care nu-ți menajează deloc sentimentele!

Andrada Rezmuveș face dovada talentului său! Își prinde cititorii în mreje și nu îi mai eliberează până la final!

Încercări, probleme, discuții; dar toate vor fi depășite. Și din toate, atât Mya cât și Hades, își vor învăța propriile lecții.

O carte superbă pe care vă invit să o descoperiți!

Mulțumesc autoarei și editurii Celestium pentru exemplarul oferit spre recenzie.

8 gânduri despre &8222;În brațele tale de Andrada Rezmuveș&8221;

    1. Bun gasit !
      Lasa sufletul sa zburde incotro doreste si urmeaza-l zambind…esti pe calea cea buna.
      O zi frumoasa !
      Cu multumiri si cu pretuire !

      La mine in sud de Moldova….a venit..PRIMAVARA !

      Suntem in luna lui ..MARTISOR !
      sAsa ca sa ne bucuram !

      ……………………………………………………….

      O zi cu binecuvantari !

      Apreciat de 1 persoană

  1. Superba recenzia ta, Geo! Felicitari ! Felicitari si autoarei! Pentru mine, Andrada este Machiavelli la feminin. Ii urasc personajele feminine, nu empatizez cu ele, si totusi ii savurez din plin povestile.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.