Dorințe ascunse de Hanna Lee

Titlul: Dorințe ascunse

Autoare: Hanna Lee

Seria: Vecini, volumul 8

Editura: Royal Ink Books

Anul apariției: 2024

Număr de pagini: 298

„Darius

Planul era simplu: să îi distrug viața nenorocitului, să îl las fără viitor, carieră și iubită. O merită pentru ce a făcut anul trecut, iar toți din cercul lui sunt la fel și nu îmi păsa cine va suferi. Dar un singur moment pierdut în ochii ei înlăcrimați, mă răpune și mă face să vreau ceva mai mult: să îi iau femeia și să o fac a mea. Doar a mea.
Diana

Prinsă în valurile tumultoase ale unei relații tot mai complicate, mă prind de atenția unui necunoscut care a intrat în viața mea cu viteza maximă a motorului negru pe care îl conduce. Nu știu cine este, dar știu ce efect începe să aibă asupra corpului meu. Și a inimii. Este peste tot și mă urmărește din umbră, iar atingerea lui mă face să uit că nu știu nimic despre tipul care nu mă lasă să îi văd chipul.

Însă când îi descopăr identitatea, mă sfărâm în fața celui care mi-a furat inima, fiindcă știu cât de mult mă urăște.”

Volumul 8 al seriei Vecini s-a lăsat ceva timp așteptat!

Dar, așteptarea a meritat! Am avut parte de o poveste plină de emoții, suspans, aventură! Ca să nu mai spun că personajele principale mi-au mers la suflet!
Diana este o tânără prinsă într-o relație fără niciun viitor, cu un bărbat care nu o apreciază deloc.
O tânără care-și ascunde sentimentele pentru a nu-i răni pe cei din jur, ba mai mult, tânăra mi-a lăsat impresia că nu simte mai nimic față de Lucian, sentimentele de la începutul relației lor fiind demult spulberate. Cu toate acestea, am impresia că se teme să fie singută…

Pe de altă parte, îl avem pe Darius, coleg de an la facultate cu Diana și Lucian, un tânăr învăluit în mister, care pare a fi băiatul rebel, plin de mușchi, care este mereu gata să provoace haos. Dar, această aparență a sa nu este decât o imagine pe care bărbatul o proiectează asupra celor din jur.

Avem parte de lupte interioare purtate de ambele personaje, de emoții atât pozitive cât și negative, de momente de cumpănă, dar ceea ce captează atenția este direcția spre care se îndreaptă aceștia, modul în care aleg să înfrunte problemele și felul în care fac față provocărilor.
Darius și Diana sunt adorabili împreună, explozivi în momentele tensionate.
Dorințe ascunse m-a prins în mreje. Are Hanna Lee stilul ei de a-mi atrage atenția!

Povestea Dianei și a lui Darius începe cu dorința tânărului de a se răzbuna pe iubitul tinerei. De ce? Răspunsulîl aflăm aproape imediat, autoarea lăsându-ne să aflăm cât de mârșav se dovedește a fi Lucian, sub aspectul lui de băiat bun.
Dar, în același timp suntem martorii atracției dintre Diana și Darius, deși fata îl cunoaște drept Venom, tipul cu casca de motociclist, care o atrage, dar căruia nu-i cunoaște chipul.
Avem parte de o poveste cu mult suspans, pe care am citești pe nerăsuflate, care te face să zâmbești, se joacă cu emoțiile tale, dar care îți dă o stare de bine! Este lectura perfectă pentru o seară liniștită.

Treptat, secretele sunt dezvăluite, dar nu creează haosul care se preconiza, doar asistăm la felul în care toate se așează la locul lor într-o anumită ordine.
Darius este cel care încearcă să recucerească fata, care îi face mici surprize și cadouri neașteptate.
Diana pentru început este prinsă între trecut și prezent, între faptul că a pierdut atâta timp în compania unui bărbat pe care nu l-a cunoscut cu adevărat și unul pe care îl descoperă în prezent și care face tot posibilul să funcționeze relația lor.
Olectură relaxantă, perfectă pentru un weekend liniștit.

Un gând despre &8222;Dorințe ascunse de Hanna Lee&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.